torsdag 15 mars 2007

Åh vad underbart det är med ljuset!

Jag kan inte säga hur mycket piggare& gladare jag är sedan solen kom, otroligt hur man kan påverkas så mycket av lite ljus. Härligt! Mår riktigt bra nu, och är riktigt pepp med träningen. Idag har jag träningsvärk lite överallt, gick hur långt som helst igår& sen var jag& var lektant på mammas dagis& lyfte& skjutsade runt massa barn i dragvagn.. Spring fortare fröken, fortare =) De är så söta de små liven.. Middagen med mamma i tisdags blev jättelyckad, mys att få vara ensam med henne för en gångs skull. Och igår kväll träffade jag mitt ex kex D& käkade middag& kollade på film. Jag fick en jättegod pasta med strimlad fläskfilé& oxfilé fast utan svampsås (som ingick) och med grönpepparsås istället *mumma* Vi hyrde filmen Offside, D är fotbollsgalen& jag tänkte att den åtminstonde kunde vara bra för skådisarna var bra. Och jag hade rätt, fullträff :) Längtar efter att jag börjar gå ner lite mer så jag kan köpa nya kläder, vill inte göra det först dess. Känns inte som så stor idé.. Nya vår& sommarkläder, åh vad mys! Ikväll får jag äntligen träffa min älsk, vi har inte setts sen i måndags morse (konstigt när det gäller oss) och jag har saknat honom så mycket. MMMM, Love is in the air!

Inga kommentarer: