torsdag 15 mars 2007

Jag är utmanad!

Elin har utmanat mig, och inte sviker jag. Fast det är en knepig utmaning....

REGLER:Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Den som blir "tagen" ska skriva sex saker om sig själva i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer den "tagna" spelaren ut sex nya bloggare och gör en lista med deras namn. Efter det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras egna bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. När jag äter en helt vanlig meny på t.ex. Mc Donalds, vi säger Big Mac& co så måste jag ta minst 5 "ketchupkoppar" till det. Är helt ketchupbesatt& äter ketchup på det mesta.

2. När jag var liten hade jag som vana att väcka min mamma genom att bita i hennes stortå (gissa om jag var poppis).

3. Jag kan absolut inte dricka öl (tycker det smakar blaj) men en gång på fyllan beställde jag ändå öl när jag var ute på krogen (har alltid trott att jag ska lära mig dricka det, men går bara inte). Jag kan inte räkna antalet killar som har försökt övertala mig/ truga med mig.

4. Jag har så mycket fräknar att det är jag som är fröken fräken personifierad.

5. På jobbet bär jag alltid uniform samt slips, me no like.

Inga kommentarer: