måndag 12 mars 2007

Drömmen om... körkort

För ca 4-5 år sedan jobbade jag rätt hårt för att få körkort ett tag, ja iallafall med att ta lektioner på körskolan. Men vad jag inte tyckte var fullt lika intressant var teorin, och det gör jag väl inte än idag. Å andra sidan så är det bara att bita i det sura äpplet& inse, att det ingår. Det som iallafall hände då var att min trafikskolelärare blev långtidssjukskriven& jag fick så många olika, som sa ungefär lika många olika saker om sättet att köra på, hur& så vidare. Inte så stabilt.. Och sen gjorde min dåvarande pojkvän slut& jag förlorade lusten till att orka hålla på. Men nu, nu finns den igen. Håller just nu på att läsa teori igen& ska börja övningsköra. Älsk ska vara min handledare& vi hoppas att det ska gå fint :) Tycker han är underbar som tar sig an att hjälpa mig såhär. På söndag ska vi gå Introduktionskursen för handledare, och sen är det bara att skicka in alla papper& hoppas på att få övningskörningstillståndet snart.. Jag är mer än redo

3 kommentarer:

Anonym sa...

Goooo Linda! ;)

Bubblan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Linda sa...

Matte: Tack sötisen :)

Bubblan: Tackar! Ja någongång ska man ju komma till skott ;-) Ju förr desto bättre egentligen :)