måndag 12 mars 2007

- 1/10

Idag när jag klev upp på vågen visade den -1,2 vilket betyder att jag gått ner en 1/10 av mitt mål :D Iofs kunde det vart bättre, men också sämre. Tillät mig själv att frossa lite i lördags hos mamma& pappa, en bulle, en muffins& en liten baileys slank ner :) Hoppsan... Men allt var inom min kalorigräns& nångång måste jag unna mig nått annars kommer jag aldrig orka. Det har ändå gått ganska bra den här veckan, visst lite tungt är det med alla frestelser men jag knaprar morot när andra på jobbet smaskar pizza. Men det går framåt& jag fortsätter. Det jag är rädd för den här veckan är kryssningen på fredag, både buffé& gott att dricka. Men jag får träna extra mycket, på torsdag tänkte jag köpa 10 ggrs kort på badhuset. Man får börja smått& se hur ofta man orkar/hinner dit. Jag ska tjata på bananmannen B så kanske han följer med mig& simmar. Over& out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Simma - good! :) hade det inte varit en sån jäkla pain att gå i bikini på badhuset hade jag fjort det med... ;)

Linda sa...

Elin: Fan skaffa heltäckande baddräkt& go ;-)

Anonym sa...

Heltäckande som i sopsäck-modell eller? ;) Förresten har jag utmanat dig, följ url:en!

Linda sa...

Elin: Hörru du du fröken, inte behöver du en sopsäck.. Men jag vet att det kännas att man vill det ibland ;-) Jag jobbar på utmaningen!