måndag 19 februari 2007

Hur tänker hon?


Några dagar efter jul när vi satt på restaurang en kväll och åt sa älsk att han hade en överraskning. Oj vad nyfiken jag blev, vad kunde det vara? Det visade det sig vara biljetter till föreställningen: Hur tänker hon? med Johan Rheborg. Både älsk och jag hade velat gå& se den, och det lustiga var att jag nästan hade köpt biljetter till honom i julklapp ;-) Och imorgon är det dags för föreställningen& jag ser så mycket fram emot det =D Wiii..
Det är mycket konserter/teater nu, det är så najs. Först imorgon är det ovanstående föreställning, i Mars ska vi på Damien Rice& i April ska vi se Salem Al Fakir (jag fick biljetter av älsk i Alla Hjärtans Dags present) Hoppas resten av året fortsätter i denna takt, det finns så mycket bra att se.. Jag har sett att de ska sätta upp Sound Of Music i höst, är sugen på att gå som den musikaldonna jag är. Vi får se om det blir av, sällskap ska man ju ha med. Såg när jag skulle åka till London att Dirty Dancing uppsattes där just då, men fick inte syn på det först tätt intill resan& de få biljetter som fanns skulle gå på 1000 lappen styck. Ouch sa jag, och gick inte. Men om den kommer till Sverige en dag, ska jag gå. Så är det bara!

Inga kommentarer: