onsdag 21 februari 2007

Dagen efter

Ja inte bokstavligt talat såklart, jag sitter på jobbet (inget sånt dag före arbetsdag). Men dagen efter föreställningen, Hur tänker hon?

Det var klockrent rakt igenom, jag kände igen mycket av det som Johan Rheborg beskrev rakt av. Både det kvinnliga& det manliga. Man fick sig många goda skratt. Och hela pjäsen var väldigt bra rakt igenom, är imponerad av att han kör en enmans föreställning. Men å andra sidan så är han så stor, han klarar det galant.

Efter pjäsen skyndade älsk& jag förbi 7 eleven för att få varsin semla, det var ju fettisdagen =) Och vi lyckades knipa de 2 sista i butiken *woho* På pendeltåget på vägen hem kom det på 2 pudelrockare i 17-18 års åldern, odrägliga som få. Beväpnade med varsin öl i handen underhöll de hela vagnen med sina hyss, samtidigt som de faktiskt var irreterande. Det sista som hände var att den ena uppmuntrade den andra att pissa inne i vagnen vid de stängda dörrarna, PUCKO! Då var jag nära att gå fram& fråga vad fan de höll på med. Men energin var låg& jag orkade inte. Såg inte riktigt hur det blev med pissandet, om det kom eller uteblev. Väl hemma kunde jag konstatera att jag kunde varit utan dagens semla, iaf om den kom ifrån 7 Eleven. Det var så mycket grädde, lite mandelmassa& allmänt blah. Men men, vad gör man? Jag får göra ett nytt försök en annan dag, där de har GODA semlor. Just nu försöker jag dock hålla igen lite grann, och det går ganska bra. Hoppas det kan tina upp snart& snön försvinna. Då är det jag som ska ut& promenera! Just nu är det halkigt&läskigt och så väntar jag på att förkylningen ska bli helt bra. Men sen, sen kommer jag.

Inga kommentarer: