måndag 8 januari 2007

Utmanad!

En ska bort
Elin har utmanat mig, och jag är inte den som är den. Så det är klart jag antar =) Utmaningen går ut på att jag ska skriva 5 saker om mig själv, och 1 kommer att vara falsk. Och så är det upp till er att gissa vilken som inte stämmer. Mycket nöje!

1. Wille Crafoord har sjungit en ballad acapella för mig, öga mot öga.

2. Jag har när jag var som tyngst vägt över 90 kg.

3. Jag har en stor glugg mellan mina framtänder, men har pga. komplex över det täckt igen den hos tandläkaren.

4. Jag har "tvingat" Anders S Nilsson från Parlamentet att posera med mig+sällskap på bild.

5. Jag har en gång gråtandes ringt hem till mina föräldrar mitt i natten för att be om hjälp. Jag förklarade att jag& min dåvarande hade haft sex& nu hade kondomen spruckit, och bett att mamma skulle boka tid på ungdomsmottagningen för dagen efter piller (befann mig många mil hemifrån vid tillfället).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Uj uj uj, det var svårt det. Men jag slår till med att nummer ... tre är lögn! Fast jag velade mellan den och nummer fem, för det låter nästan för jobbigt! :)

Chris sa...

gluggen. hade jag en glugg skulle jag älska den...
säg nu!

Anonym sa...

5:an gissar jag, men ja, man vet ju aldrig med dej, du skulle ju faktiskt kunne göra nåt så knäppt ;)