måndag 8 januari 2007

Helgens bravader

Helgen bjöd på kryssning i och med min killkompis Z:s 25-års dag. Vi var 7 st tappra själar som åkte, och förvånansvärt nog var vi 7 st som kom av också ;-) Med tanke på hur vissa blev när de drack, och mängderna. Men trots allt så var det en skoj kryssning& det var trevligt. Jag tyckte det var skoj att umgås med Z då vi inte setts mycket alls det senaste året. Han ska till sommaren bli en gift man, och han lär ju inte ha mera tid då. Fast det var tydligen inga ungar i sikte än på länge. Det finaste var när min älsk kom& mötte mig på Viking terminalen när båten kom in igår. Lycka att vara i hans armar, och lyx att få hjälp med tunga påsen. Sen hem till honom& mysa, äta& kolla på film. Pizzan som vi hade tagit på avhämtning smakade däremot inte bra alls, vet inte vad det var för konstigt med osten. Så vi ringde faktiskt& klagade och fick ny mat som kompensation. Mycket bra, då tog jag pastarullar *mmmmmmm, so good* Jag jobbar till 21 alla dagar den här veckan, utom onsdag som blir en ledig dag *wiiiiiii* So sweet! Har lite halv eventuella planer hit och dit.. Och till helgen har jag lovat att hälsa på hemma, mamma tycker att det var länge sen julen nu ;-) Och jag saknar dem också, så mys med familjen blir det. Och det känns som om tiden aldrig räcker till, och det är så trist. Önskar att jag hann träffa älsk mer i veckorna, för saknaden är enorm. Jag älskar dig

Inga kommentarer: