torsdag 4 januari 2007

En av de finaste julklapparna...


Kom ifrån min älskade, och det var det här vackra halsbandet som Mats Jonasson har gjort. Jag älskar det, himlarns vackert är det.
Och det finaste/snällaste julklappsrimmet kom ifrån min största lillasyster M, det löd som följer:
Till någon som varit extra snäll, hållit handen och lyssnat på andras gnäll. En julklapp special-till en syster helt fenomenal.
Man får en tår i ögonvrån ibland, de är underbara mina lillasystrar... Tänk vad man ogillade/var irreterad på dem när man var yngre och så mycket man uppskattar dem idag. Jag älskar er systrar ystrar!
Några andra av de finaste julklapparna var: Satin lakan ifrån Hemtex (jag bara älskar att gå& lägga mig nuförtiden) Del 1 på säsong 2 av Greys Anatomy (jag& älsk sträcktittade på de flesta avsnitt) Ni kan inte säga att ni inte gillar Greys Anatomy people? Jag tycker den serien är en av de bästa någonsin, i klass med Vänner samt Sex& The city. Ett fenomen, det är det.

2 kommentarer:

Glenn sa...

Blogspot. Så ja, det var ett bra val :)
Nyårslöfte, oj. Jag har nog inte sagt något rakt ut. Men några tankar har man väl. Äta rätt är väl en. Det har det varit länge. Och att stretcha bättre efter löppassen. (ba skumt nyårslöfte..)

Linda sa...

Glenn; Ja jag tänkte att det verkade som ett coolt val =) Så jag provar.. Tvekade mellan blogspot&wordpress, men nu fick det bli denna =) Ja det var ett skumt nyårslöfte, men ett viktigt kan jag tänka =)