torsdag 11 januari 2007

Och så mycket har jag att göra på jobbet...

Jag började imorse 07.30 och slutar 21.00, skapligt lagom lång dag va? =) Men man biter ihop, pengar pengar pengar *yes* Det har vart toklugnt på jobbet idag, och det är tyvärr inte alls bra när man är trött. Då bör det snarare hända massa saker så man håller sig igång.. Har iallafall sysselsatt mig med att läsa en pocketbok från pärm till pärm (lite lagom tjock) och börjat på en andra. Tur att jag fick en stor bokleverans från Bokus häromdagen, annars hade jag avlidit av tristess. Jag har funderat på det här med jobbet, vill ju att det ska hända nått. Men å andra sidan så siktar jag på att börja plugga i höst igen och då är det ju knappast idé att byta jobb nu. Nu ska jag gå& terra min kollega som sitter här i samma rum som mig. Godnatt!

Inga kommentarer: