måndag 15 januari 2007

Idag fick jag böja mig för tröttheten och hälla i mig två koppar kaffe för att överleva dagen (dock med mjölk). Utan är icke ett alternativ. När man ska jobba 13& och en halv timme efter att ha sovit kanske 5-6 är icke stabilt. Men ovädret gjorde sitt, det var svårt att sova trots en mysig& fin man vid min sida.

Vad som gjorde mig förbannad i helgen: Att jag efter att ha vart peppad som fan för att gå ut& festa med min fru& min karl (ja, jag har både fru&karl) blev förvandlad till ett "mini-kolli-jag vill ingenting" pga. en fruktansvärd bråkig/hemsk mage. Jag fick samarin som inte hjälpte och jag insåg efter en stund att det blir bara sämre om jag försöker inta alkoholhaltiga drycker. Så strax efter 23 snåret var det en nykter fröken fräken (jag) och min smålulliga karl som fick ta tunnelbanan hem för att vila (ta hand om min mage). Sånt suger!

Och jag försöker fatta hur man lägger till en länklista på förstasidan till andra bloggare, jag jobbar på saken.... Hjälp någon???

Inga kommentarer: