onsdag 10 januari 2007

Svaret på utmaningen..

Här kommer svaren på utmaningen, vad var sant& inte?


1. Wille Crafoord har sjungit en ballad acapella för mig, öga mot öga.

Jag dejtade för tillfället Willes manager och hade vart på hans konsert i Riddarhuset& sen blev jag också medbjuden på efterfesten. Och jag var inte bang =) Jag skulle även på hans konsert som var dagen efter, så jag gick fram& frågade Wille om inte han kunde spela en av mina favoritlåtar med han (Nathalie´s vals) på konserten dagen efter. Nja, sa Wille.. Men om du vill så kan jag sjunga den nu, och det gjorde han. - SANT

2. Jag har när jag var som tyngst vägt över 90 kg.

Jag har aldrig vägt så mycket som 90 kg, och jag skulle inte tillåta mig själv att hamna där.
-FALSKT


3. Jag har en stor glugg mellan mina framtänder, men har pga. komplex över det täckt igen den hos tandläkaren.

Den där gluggen har suttit där som en förbannelse (enligt mig) så när jag var 14 gick jag till tandläkaren& täppte igen den. Hade haft tandställning för att få den att gå ihop men det hjälpte inte. -SANT

4. Jag har "tvingat" Anders S Nilsson från Parlamentet att posera med mig+sällskap på bild.

Jag dejtade den där hemska managern där med och fick följa med på kändisfest. Jag var eld& lågor =) (ganska skoj, men lite patetiskt). Väl där fick jag efter några timmar syn på Anders S Nilsson, och han var inte på alltför muntert humör. Men efter lite tjat ställde han upp och poserade på bild med mig& en kille till. -SANT

5. Jag har en gång gråtandes ringt hem till mina föräldrar mitt i natten för att be om hjälp. Jag förklarade att jag& min dåvarande hade haft sex& nu hade kondomen spruckit, och bett att mamma skulle boka tid på ungdomsmottagningen för dagen efter piller (befann mig många mil hemifrån vid tillfället).

Jag var 15 år och tillbringade sommaren med att jobba på min pojkväns föräldrars hotell& camping långt nere i en liten by i glasriket. Iallafall hade jag precis ganska nyligen sexdebuterat& var väl nervös& orolig. Och en kväll när jag& min pojkvän hade sex sprack kondomen& jag fick PANIK. Jag skulle åka hem dagen efter, och enligt mig var det enda bra att göra nu att ringa mamma för hjälp (det tyckte inte min pojkvän, han undrade hur han skulle kunna se mina päron i ögonen efter det) Min mamma bara skrattade när jag ringde, för hon& pappa hade ju självklart blivit rädda när jag ringde hem mitt i natten. De trodde ju att de hade hänt nått allvarligt, och de blev lättade när jag förklarade att mitt ärende var ovanstånde.
-SANT

Inga kommentarer: