tisdag 7 augusti 2007

11/7-07 Den finaste dagen.

Lyckliga på våran förlovningsdag..
De vackra ringar som nu pryder våra vänsterfingrar...



Den 11/7-07 var vår dag. Den finaste dagen nånsin. Det blev bättre än vi nånsin kunde ha hoppats på. Strålande solsken, vacker utsikt& alla känslor oss emellan. Det kunde inte ha blivit bättre. Jag satt och kämpade för att inte gråta men när J tog fram dikten som han hade skrivit till mig där han förklarade hur mycket jag betyder för honom& hur mycket han älskar mig. Ja då brast det såklart, men det var äkta glädjetårar som rann ner för mina kinder. Jag är den lyckligaste tjejen/flickan/kvinnan på jorden som har den finaste man kan tänka sig.





















4 kommentarer:

Anonym sa...

Ni ar kanonfina bada 2!

Anonym sa...

He he, jag rös när jag läste det där med dikten - vad fint! :) Trivs ni i lägenheten också? Har fått i ordning och fått ned alla flyttkartonger? Och snart börjar skolan va? Bara roliga saker för dig... :)

Anonym sa...

Åh, vem du än är (jag har inte hunnit läsa så mycket i din blogg än:) GRATTIS. Vad otroligt härligt! All lycka till er!

Anonym sa...

Hej Linda! Hur är läget? Ser fram emot en liten uppdatering på din blogg snart. Kramar