fredag 1 juni 2007

Studier

Det är en del som har inte har fått vara med i bloggen på sistonde, vet egentligen inte varför det har blivit så.. Men ibland har man lite hemlisar :)

Men nu kommer iallafall ett avslöjande.. Jag har sökt skola igen till hösten, har faktiskt sökt 2 st KY utbildningar på Frans Schartau Institutet. En inom turism/reserådgivning (den vill jag helst gå) och den andra inom hotell/reception/konferans.

Och nu har jag helt otroligt nog blivit kallad på intervju, skriv& matematiktester för den sistnämnda nästa vecka :) Är dock lite orolig för matematiktester, jag& matematik= INTE kompatibilt. Men J ska få coacha mig lite, och snälla håll tummarna för mig på tisdag!!!

Inte nog med det.. När jag ringde hem från jobbet för en stund sen sa J att jag hade fått ett till brev från skolan. Öppna!!! sa jag..Nu är jag kallad på intervju för turism utbildningen med, som jag så gärna vill gå. Har alltid velat jobba med något sådant. Jag tar absolut inte ut segern i förskott, vet att det bara är en intervju. Men det är iallafall en chans att visa vad jag går för :) Känns himlans bra!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh, men det är ju super. Visst är en intervju bara en intervju i bland, men det är också ett lysande sätt att få visa vilken superbra tjej du är och varför du skulle passa perfekt på deras utbildning. Jag är glad för din skull! :)