torsdag 7 juni 2007

Intervju

Så i tisdags var jag på intervjun för Hotellreception& konferans utbildningen som jag har sökt :) Mattetestet gick bra (det var procenträkning& det kan till och med jag), sen var det ett svenska test (man skulle göra ett referat av en text) och intervjun kändes bra. Alltid svårt att säga i efterhand hur det verkade, men jag kände mig ganska lugn& inga speciellt oväntade eller knepiga frågor ställdes. Även om jag var beredd på frågan: Varför ska vi välja just dig? Var det nog den som var svårast att svara på.. Hur motiverar man varför man är bäst kvinna för utbildningen? Jag har svårt att framhäva mig själv på så sätt, men jag tror jag lyckades :) Nu håller jag tummarna för att intervjun för andra utbildningen ska gå riktigt, riktigt bra då det är den jag helst vill gå :D Lite nervöst är det..

Inga kommentarer: