fredag 27 april 2007

JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG JUST NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ARGH! Det var länge sedan jag var så jävla förbannad!!!!!! Som alla vet, så är det Valborg på måndag. Tror ni att det verkar som att jag ska få fira det som alla andra barn? NEJ! Jävla SKIT företag, det här är värdelöst. Direkt när vi fick schemat för 4-6 veckor sedan& jag såg att jag hade vart tvungen att ta tjänstledigt på dagen (inga receptioner är öppna) men sen tror de att jag ska komma in 18-21 och köra växeln på VALBORG! På VALBORG hallå??!!!?? Då ansökte jag om ledighet. Och om man har ansökt om ledighet så långt i förväg så ska man enligt nån arbetslag blah blah få den. Idag ringer min planerare och säger att det finns ingen annan& att jag antagligen kommer få jobba den kvällen.



ÖVER MIN DÖDA KROPP

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen, va taskigt av dom. Vad sa du då? Det finns faktiskt en lag om att du ska ha rätt till en dag ledigt när du ansöker, dom kan inte säga nej. Det är om du vill ha en vecka som dom kan neka. Hoppas du sa typ att "jaha, men ni kan ju inte neka 1 dags ledigt om jag har ansökt, plus att jag inte är i stan då" eller något sånt. Suck vad trött man blir! Har den som ska fixa en ersättare till dig på måndag typ bara frågat runt lite löst, och alla andra räddat sig själva med att tacka nej, så är det säkert.