torsdag 26 april 2007

HJÄLP! Vilka ska jag välja?


7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hejar på alternativ två!

Anonym sa...

Dom första, helt klart.
Grattis till lägenheten förresten.

Anonym sa...

Dom översta, tycker jag =) Dom i mitten har lite för stora bågar och dom där nere - såna har du väl haft förut? Ahja, dom längst upp gillade jag bäst! =) Kram!

Linda sa...

Elin: Ja jag gillar nog tvåan bäst själv :) Men alla andra säger typ 1, weird.. Men du verkar ha bra smak :)Jag tror jag ser ganska media ut i 2orna, det kanske är därför du gillar dem? *hahah* Och GRATTIS till flytten, när blir det? KRAM

Röj: Tänk att det förstod jag att du skulle gilla 1 *ler* Typiskt dig!

C: Men de mittersta ser bara stora ut på bild, inte IRL. Men jag gillar både 1&2. Har inte haft såna som är längst ner på nått sätt. Puss!

Anonym sa...

Ja, jag står fast vid nummer två. Kanske har du rätt i att det är något mediatypiskt med sådana där markerade "kulturbågar" (som jag kallar det). Då ser man ruskigt DN Fredag ut! :)
Vi vill flytta så snart som möjligt, helst innan maj är slut. Hoppas hoppas... Nu ska jag till Mosebacke! Kram!

Anonym sa...

Okej, men då hejjar jag på nummer 2 då, för de bågarna hade mer en form jag gillade, om du nu inte redan bestämt dig, vill säga =)

MEN - vem är det då som haft sånna där bågar som du har längst ner? Kanske har blandat ihop dom med någon på min kurs, som har såna? Ahja =)

Anonym sa...

Ett eller två röstar jag på! Tror att jag gillar tvåan allra bäst! Kram