tisdag 24 april 2007

Nu har jag vart& träffat mina sötisar =)

T&Glenn visar deras ogillande för idiot :D
Finaste paret, T&L



X&T "leker" gay? ;-)


I helgen blev det Uppsala, var& hälsade på en drös goda vänner. Man förstår inte hur mycket man har saknat dem först man är där... På fredagen hann jag med fika med sötis E, hämta X på jobbet& sen blev det fest. Skoj att L, T&G dök upp på förfesten, hade så otroligt skoj& trevligt. Ute blev det ett ställe som hette Orange, och där kunde jag ha träffat "THE" Elin , men tyvärr kom vi ut för sent =( Det var en himla miss, men det ska vi ta igen en annan dag =) Shaka rumpa& dricka goda drinkar! Det var grymt bra musik på utestället, hade aldrig hört indietechno innan, men jag diggade. Bland det roligaste var nog när en helt okänd kille kom fram till mig när jag stod& vilade mig i ett hörn av dansgolvet

Kille: Hej! Är du i sällskap med dem? (pekade på mina kompisar)

Jag: Jajemänsan!

Kille: Jag hörde att ni skulle ha efterfest, han sa det (pekar på Glenn)

Jag: Nej, du.. Det tror jag inte..

Senare

Jag till Glenn: Sa du till den där killen att vi skulle ha efterfest?

Glenn: (Skrattar) Nej, han kom fram till mig& sa att han var ny i stan& ville lära känna nytt folk& han tyckte vi verkade vara så roliga. Så han ville gå på efterfest med oss =)

Det var ju helt rätt, mina kompisar vet hur man har kul& dansar& festar loss, och det syns tydligen :D

På lördagen blev det en sväng på stan, det är så mysigt i Uppsala. Vi åt världens godaste sallad, var på salladsbuffé. Me like!

På lördagen ville dock inte min mage alls böja sig för att festa åter en kväll, den trilskades& gjorde jätteont. Så det blev lugnt för min del, men ut bar det! Men jag satt mest& vara social med snäll L för han var förkyld& inte heller på G. Sen gick jag hem tidigt.. Tyvärr blev det inte en natt full med sömn, snarare tvärt om. Men det är en tråkig historia. Och på söndagen innan jag åkte hem hann jag till och med gå& fika med K, så allt som allt blev det en himla lyckad helg trots vissa tråkigheter. Tack för allt alla sötisar, jag gillar er! LOTS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nästa gång, u bet darling! :) Du ska inte köra Valborg i Uppsala då? Alla tiders det!

Linda sa...

Jag skulle ju vilja göra det, men pågrund av vissa omständigheter blir det nog inte så. Lång historia. Men jag vill! Damn it! Gjorde det förra året och det var nog min bästa Valborg sofar :)