torsdag 22 mars 2007

Snart är det fredag& underbar helg coming up..

Imorgon jobbar jag till 21, vilket är mindre skoj.. Men å andra sidan känns det helt ok när jag vet vad som helgen kommer bjuda på ;-) På lördag ska vi checka in på vårt hotellrum, gå runt& mysa lite i morgonrockarna, kramas lite (censur), göra oss i ordning, gå ut& äta nått gott.. Sen blir det konsert med Damien Rice på kvällen.. Elin jag ska hålla utkik efter dig ;-) Sen blir det tillbaka till hotellet& bara njuta av varandra... Kanske ett glas champagne eller två.. Det gör vi för att vi ska fira vår 6 månaders dag även om den egentligen inträffar på söndag. Och på söndag morgon är det bara att gå upp till frukostbuffén& äta massa gott.

Kan det egentligen bli bättre? Älsk jag vet att jag inte kunde ha hittat en finare karl än du, du är det bästa jag vet. Kärlek!!!!!!

4 kommentarer:

Bubblan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Nä det kan det visst inte! :) Och någon finare tjej än du älskling, existerar bara inte. Älskar dig tokmycket. Vad fint vi kommer ha det i helgen gumman. Värsta lyxen. Men att ha dig vid min sida är superlyx bara det. ;) Längtar...

Anonym sa...

Åh, grattis gums till sex månader. Jag är avis på hotellet, men jag tror jag och M kanske gör det samma näsat helg! :)Tyvärr gråter jag en skvätt nu, eftersom ajg inser att jag glömt bort Damien Rice. Hur kunde jag? Hoppas det blir fint!

Linda sa...

Elin: Tack sötis :) Ja det är riktigt lyx, vi var på Rival vid Mariatorget =) Allt var alldeles, alldeles perfekt! =) Vet du? Du måste inte vara ledsen för Damien.. Han var total flum& ljudet var en riktig flopp. Men stundtals var det ju fint.. Vi smet dock lite tidigare ;-) Kram