måndag 19 mars 2007

Helgen som var

Började helgen med kryssning tillsammans med älsk& ett annat par, det var himlans skoj. Illa bara, för att på kryssningen unnade jag mig både mat& gott att dricka. Och det märks nu på vågen, hade gått upp 0,4 kg den här veckan istället för att fortsätta ner. Trots att jag var duktig som fan förutom helgen =( Riktigt trist, men bara att kämpa vidare. Förhoppningsvis betyder det kanske bara att det är dagarna innan lingon, och då kan man gå upp lite oavsett. Direkt i lördags när vi kom hem var vi på fest hos min kompis S som fyllde år& det var trevligt men vi gick hem innan de andra skulle gå ut för vi var så trötta efter kryssningen. Och igår var det så dags för introduktionskursen för handledare, så nu ska vi bara få godkänt på att J får bli min handledare& sen ska vi börja köra :) Det känns spännande, eftersom jag inte suttit bakom en ratt på ca 4 år nu. Ikväll blir det Lisa Ekdahl konsert& det ser jag riktigt mycket fram emot. Det är en mycket fin vecka jag har framför mig, det glädjer mig.

Älskar dig min finaste J.

1 kommentar:

Bubblan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.