torsdag 8 mars 2007

Festival 2007

Har jag nämnt att jag vill på festival?? Tittade just på banduppställningarna inför Hultfredsfestivalen& Roskildefestivalen. Det här skulle jag vilja se:

Hultsfred:

Ozzy Osbourne
Timbaktu&Damn
The Ark
Sahara Hotnights
Säkert
Salem Al Fakir

Roskilde:

Beastie Boys
Björk
The Killers
Mando Diao
My Chemical Romance
Peter Bjorn& John
Red Hot Chili Peppers
Slayer
Tiesto
The Who



Men biljetterna är inte de billigaste, och festivalliv är ett hårt liv.. Lera, skit, skräp, tält& alkohol. Och det kanske låter absurt, men jag känner mig nästan för gammal för att trivas i det livet just nu. Eller jag vet inte.. Skulle iofs vara klockrent att dra ihop ett helt gäng& dra.. Let´s see, shall we.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med att det låter som ett hårt liv, men som jag har förstått det så är det när man kommer upp i våra åldrar som man överlever festivaler med värdighet? ; )

Linda sa...

Oraklet: Jag tror inte det spelar någon roll hur gammal man blir.. Man undgår inte lera, skit& sånt iaf ;-)