fredag 30 mars 2007

Det går bra nu!

Älsk& jag har ju funderat på att flytta ihop& på sistonde har vi pratat fram och tillbaka om vart& så.. Och voilá, plötsligt händer det! Idag när jag loggade in på en bostadssida så visade det sig att vi ligger på 1a plats i kön på en 2a i ett riktigt fint område :) Och det är visning på tisdag redan, och isåfall inflyttning om en dryg månad.. Helt sjukt ;-) Älsk börjar ju sitt nya jobb på måndag, så han kan inte följa med på visningen. Men jag fick ledigt från jobbet en timma mitt på dagen när visningen är så jag hinner gå *glad* Och så hade jag sån tur att min tjejkompis C följer med& tittar också (tack söta gumman,det betyder massor). Håll tummarna för oss nu att den är fin!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Anonym - Varför inte skriva ut sitt namn? =)

Jag hoppas hoppas hoppas att lägenheten är jättefin och att ni gullisar kommer bo där, för tänk - du hinner knappt säga "knäckebröd" så är jag där! ; )

Kram, ses snart!

Anonym sa...

Men jisses amalia - grattis!!! :) Åh, vad roligt för er, var ligger den? Du måste berätta altt efter visningen! Vart sjutton köar du förresten? Vi är på väg att flytta till Sthlm också nu, för M har fått jobb! Äntligen Sthlm - sovmorgon! ;)

Glenn sa...

Man grattulerar! Hoppas den är något att ha. Vart är den placerad?

Linda sa...

C: Ja vi håller tummarna idag, hoppas hoppas :) Ses snart!

Elin: Tack gumman, det känns väldigt skoj :) Hoppas eran visning går bra idag med! Vår lägenhet ligger dock i Södertälje, vi får börja så. Kom på att vi inte har råd med bostadsrätt i Sthlm eftersom det blir plugg för mig till hösten. Trist men vi står i kö till Sthlm nu!

Glenn: Tack! Det är i ett fint& bra område här i Södertälje, står i kö till att komma närmare stan men det är knepigt =( ..