fredag 2 februari 2007

London, here I come











Imorgon bitti klockan fyra kommer min taxi (familjen) och hämtar mig, för färden mot Skavsta flygplats. Och sen går planet runt 7 eller så, och det jag ska ägna mig åt då är SOVA. Min icke stabila iPod är laddad med ny och fin musik, väskan är hämtad ifrån förrådet. Nu ska jag bara se till att packa den också. Jag längtar så bort från tråk vardagslivet här hemma, och ser fram emot shoppa, shoppa& shoppa lite till =) Och så en whiskey med pappa på det med, mjau! =D Det enda som kommer saknas är älsk, men tur då att det bara gäller 4 dagar.
Åter onsdag, hade gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så himla himal roligt nu, gums! Jag ska måla om vardagsrummet medan du är i främmande land och roar dig - snacka om orättvist! :)

Anonym sa...

Har du gått under jorden, stump?
Long time no blogg... :)